AJ SOM FAN!!!!!!

Efter att ha fått en massa gjort här hemma under kvällen, så skulle vi ta en dusch. När jag va klar sa Madde att jag skulle gå ur duschen. Mmmm visst! Ville försöka glida förbi henne av nån konstig anledning (kunde juh gått ur därifrån jag stod) sen vet i fan va som hände, men jag föll över badkars kanten och rätt ner i en badbalja på golvet, full med Frejas badleksaker! Drog höften rätt in i badkars kanten och fingret värker nåt otroligt!

Annars då!? Jag åkte på att jobba igår. Va på Experts lager o gjorde ett totalt iq befriat jobb. Sen for vi till Ikea för att vi tydligen skulle ha värmeljus. Konstigt att kvittot trots det blev ganska långt och det var fyr siffrigt och första siffran var inte 1 :)

Var hemma hos Matte ett bra tag idag. Bara softa med kaffe, youtube klipp och Call of Duty World of War! Duktigt najs att bara hänga med en polare så där! Kvällen ägnades åt att återställa vårat o Frejas rum, eftersom Madde igår hade fått för sig att byta våra rum, trots att jag tyckte det va en dålig idé. Men nu blev det bara för en natt och hon har erkännt att jag hade rätt! Sug på den ni, för det ska jag göra resten av livet :D

Kvällen har även ägnats åt att jaga lilla Freja. Hon har fått en egen ny säng så hon kan gå ur den själv. Jag överdriver inte det minsta om jag säger att hon kom ut över 100ggr ikväll.  2½ timme tog det innan hon somna trots att hon va såååå trött! Lilla sötisen. Ska bli mysigt o spännande att se henne komma in till oss imorrn!

Nu ska jag ta mitt handikappade finger o lägga mig, trots att jag inte är det minsta trött! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0