Trevligt Besök & Underbar Dag!

Jag ska vara tråkigt kortfattad! Idag spenderade jag och Freja ca 3 timmar på busfabriken tillsammans med min lillebror o Frejas kusin William! Vi hade galet skoj!

På kvällen kom Matte och Titti förbi på vin, öl och monopol samt en massa skit snack! Va galet najs!

Just nu ligger mina älsklingar i våran säng o sover så sött! Freja vaknade till precis när Matte o Titti skulle gå för en stund sedan! Tror mammsingen hade saknat henne, plus att det blv nåt glas vin för mkt!

Imorrn hoppas jag på grind på kvällen hemma hos Dawwe! Men på dagen lutar det åt bus fabriken på nytt, fast denna gång har Matte varit övermodig och lovat oss sällskap :D

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0