Blandad kompott

Nu sitter man i soffan igen, men nu väntar jag på sista framträdandet i idol :) Jag längtar oxå efter Madde som är iväg en sväng. Mobilen är inte på så jag vet inte hur sen hon blir! Känner ett ordentligt beov av att få en puss snarast!! :D Längtar lite tills Freja vaknar oxå, men hoppas givetvis hon får en skön natts sömn! Jag har verkligen världens mest underbara flickor i mitt liv!


Har haft en riktigt seg dag på jobbet! Jobbar juh på akkord och för en gångs skull låg vi ungefär där vi skulle vid lunchen, men jag märkte att det stod still i början! Materialbrist, vad annars! Så det gjorde att vi tappade allt och fick fortsätta dagen med att bara hinna göra så många som möjligt! Fuck!


Uträttat en del bra saker idag iaf! Känns bra iaf!


Såg förut att jag hade fått $11 i rakeback, vilket va ett tag sen, men nivån tillåte det nu. Det är precis över ett inköp, så jag satte mig en stund och plussade ytterliggare ett inköp! Najs!


Aja, nu ska jag fortsätta sakna min älskling!



Kommentarer
Postat av: Maria

Så himla fint kort.. Vad snygg Madde är i mörkt hår!!!

2008-10-03 @ 18:34:25
URL: http://wickselllaurell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0