Long time no writing

Ska bara skriva ett kort inlägg eftersom jag sitter på jobbet, men det är så pass lugnt! Har inte skrivit på ett tag! Varit ganska mycket att göra, men nu har jag iaf semester från jobbet i Norrköping och vi kom upp till Stockholm igår! Jag är redan inne på mitt andra pass på rättpsyk och hoppas på fler! Vet att jag jobbar natt den 31:e, men vill ha mer däremellan! Annars ska vi förhoppningsvis hitta på nåt skoj med Kim, Carro och lilla Alma. Troligtvis badhus med småtjejerna :D Skoj! Vet inte om vi kanske ska fira min låtsas svärmor oxå! Va nåt snack om spa hotell, men vi får se!

Poker har sista tiden gått käpp rätt åt helvete! Backat rakt ut, vilket suger! Sen fick jag galet lite rakeback! Måste blivit tok fel och både jag och min affility jobbar på att snacka med dem! Tror jag fick $82 och borde haft över $200! Men det löser sig säkert! Har haft break i några dagarna nu! Skönt faktiskt! Tror att jag satte för mkt press på mig själv och tappade det här med att spela för att det är skoj! Måste hitta det igen!

Ikväll är jag dock sugen på att se över turnerings sortimentet :) Det är juh turnerings söndag! Men vi får se!

Nu ska jag gå o kolla vad som kan göras! Måste bara säga att jag älskar det här jobbet! Så skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0