Resultat Rapportering

Ska inte göra det till någon vana, men sessionen jag nyss spelade är värd att berätta om. Ska göra det kortfattat eftersom jag måste göra mig iordning.

Började med att tappa ca 2 inköp och det är NL50 jag spelar, vilket innebär att jag köper in mig för $50 på varje bord och spelar 6st samtidigt. Jobbade tillbaka det mesta o tappa igen. Va nog nästan 3 inköp back ett tag eller så beror det på att jag köpte in till en SnG oxå, där jag inte kom ITM (in the money)

Sen blev det aggressivt vid många bord. Hade 2 poter på rad på ett bord som räddade det mesta, men det va halvdåligt spel av mig och jag hade en jävla tur som drog ut dom :D Men nån gång ska juh vara min tur ;P

Första handen hamnar vi allin på floppen som va KT4 jag har AK och han har TT turn kommer K det ger mig set, men honom kåk. River K vilket gör mitt 4tal.

Nästa hand får jag AK igen och vi satsar stort genom alla gator då floppen va KQ8 turn va typ 6 men gav mig färgdrag river gav mig sedan färgen och jag vann en pot $250 NICE!!!! Han hade floppat set.

Slutade iaf straxt över 4 inköp plus. Och är totalt straxt över 6 inköp + sedan igår kväll när jag satte in pengarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0