Riding the wave!

Hade tänkt att spela vidare på NL50 idag när Freja sover middag, men under min lunch så ringde Erik och då passade jag på att rådfråga honom lite och berättade om gårdagen. Han tyckte att jag inte skulle fortsätta NL50 ännu, utan gå tillbaka till NL25 och se hur det känns! Äger jag så kunde jag springa upp igen! Sagt o gjort, jag satte mig och öppnade upp 3st NL25 bord. Spelar inte ens en timme och fullkomligen kör över dem! Plockar hem ytterliggare 4 inköp vilket i pengar blev straxt över $100! Fan va najs! So far har jag förvandlat min gratis $20 till $310 på ett par dagar :)


Annars har det varit massa bus och påhitt idag! Var ute på en promenad med Freja. Va ändå tvungen att gå till affären så vi gick vidare efter det. Kunde inte låta bli att köpa en plastburk formad som en bil med stora legobitar i :D Sen var det pappa som byggde och Frejsan som demolerade :D Helt rätt!


Innan jag spelade så tog jag bort klädseln från soffan och skruvade bort sidorna på den. Vi ska åka öve med den till Ikea när älsklingen kommer hem från praktiken! Hon är så sjukt duktig! Segt bara att man måste skruva isär den, men annars kommer den inte ner och ut ur huset :S Ska ta o leta fram den andra klädseln oxå! Dom ska inte tro att jag lämnar tillbaka klädseln som vi köpt i efterhand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0