Snart träning!

Jag sitter med en kopp kaffe och Freja sitter bredvid och bubblar med mig mellan all gurka hon trycker i sig! Hon vill fortfarande inte äta vanlig mat utan bara vätska! Hoppas det blir bättre snart. Madde är iväg och fotograferar en kompis och hennes barn tror jag.


Med nån timme kvar på jobbet idag så ringde Madde och jag trodde att jag skulle få hoppa över träningen igen för soffan hade brakat ihop här hemma. Madde ringde Ikea eftersom den bara är 2 år gammal. De ville ha foton som Madde fixa direkt. Sedan kom svaret direkt. Ni får en ny soffa! Det är service! Kruxet är att vi inte har kvittot kvar, men de sa att ett kontoutdrag funkar bra! Yes! Tyvärr kan banken bara gå ca ett år bakåt annars får man beställa utdrag kvartalsvis för 50:- Så det är beställt nu. Hoppas på imorrn eller torsdag. Fast blir det torsdag så missar jag la träningen då :( Men skoj med ny soffa, även om jag älskar den vi har nu!


Ska busa med Freja nu! Älskar att leka med henne!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej du Stoffe!! Det var mig Madde fotograferade eller rättare sagt mina barn. Hon tog jättte många fina bilder. Hon e duktig hon!!



Maria

2008-10-07 @ 18:47:54
URL: http://wickselllaurell.blogg.se/
Postat av: MACKE

JAG TYCKER DE VA BRA ATT DEN BRAKA, FÖR DÅ KAN NI SKAFFA EN SÅNDÄR SOFFA SOM NI HADE FÖRUT, MIN FAVOIT SOFFA, DEN SOM MAN SOVER SOM EN KUNG I, DEN SOM VAR LILA & 2 HÖRNS SOFFA! COME ON, THAT'S WHAT WE'LL NEED, FIXA FIXA FIXA :) / MACKE@STHLM

2008-10-08 @ 08:24:43
URL: http://ekfalk.blogg.se/
Postat av: MACKE

NEJ DE SKA VARA DEN LILA :)

2008-10-08 @ 16:22:42
URL: http://ekfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0