Super Trevlig Kväll

Gårdagens kvällen var fantastisk!! Vi kom hem till Hanna och Ronny och lilla Maja (Miranda var hos morföräldrarna) vid18:00 och åkte straxt efter tolv på natten. Till middag bjöds det på enschiladas (möjligt stavfel) och till det cream fresh, vindruvor, banan och majs. Helt underbart gott! Verkligen! Nästan besviken på mig själv att jag aldrig tidigare ätit det :) Innan maten serverade Ronny mig en stor och god grogg och han och jag drack ett supergott röd vin till maten! Sen var det många och långa diskussioner om allt möjligt intressant. Alltid kul att prata med dem, då de är bland de mest intelligenta och intressanta personer jag känner ;)


Imorse vaknade Freja och ville ha välling men promt äta den i vår säng. Detta gjorde att jag piggnade till och fick ett galet sug efter snus, så jag klev upp vid 05:30 och Freja verkade inte vilja sova och kom upp en timme senare. Mycket tidigare än hon brukar. Just nu sover hon middag. Ska äta nåt nu och sen byta däck på bilen.


Spelade straxt över en timme för en stund sedan och plussade 2,5 inköp vilket gör att jag i svenska kronor är + över 3100:- sedan vi kom till Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0