VAB

Idag är jag hemma och har tagit ut VAB! Främst beror det väl på att vi för sent kom fram till att Freja nog kunde gå till dagis, så vi hann inte meddela dom. Skulle faktiskt vilja jobba, så man får en vettig lön, men framför allt vill jag att Freja ska få gå till dagis o leka med alla sina vänner. Tror det är mycket roligare och mer stimulerande än att vara hemma i nästan en vecka.


Idag ska jag och Madde fara över till Linköping och fixa med soffan. Under tiden får Freja vara hemma Hos farfar och "farmor" Det blir nog skoj! :) Ska straxt ringa Ikea och kolla om vi kan behålla kuddarna från soffan. Skulle vilja göra en riktig mys hörna i Frejas rosa rum:)


Är galet spelsugen just nu. Inte påett beroende sätt, utan när jag hade sån framgång inatt så får man blodad tand. Man vill juh gärna fortsätta att ösa in slantar! Satt och snackade med Mrdawwe på msn igår och han tycker definitivt att jag ska ta mig råd och investera i ett konto på cardrunner.com. Där kan man se filmer somfolk lägger upp när dom spelar. Främst väldigt duktiga/proffs. Finns även en massa andra funktioner man kan använda på sidan. Men Dawwe anser att vill man leva på poker, så är det nästan ett måste. Kostar ca $28 i månaden och så tror jag det är en engångs summa på $100. Han berättade att han egen bror tittade flitigt där för att komma igång. Jag träffade själv hans bror för max 4 månader sedan. Då lirade han på NL100. Idag va han tydligen på NL600. Galet bra jobbat!


Nu ska jag se om Freja vill ha lite frukostgröt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0