What a lovely morning :D

Ja idag kunde man inte annat än att vakna med ett leende på läpparna! Även fast jag vaknade alldeles för sent så jag fick stressa iväg med Freja, så va allt bara så bra o skönt! Galet förkyld och hostig fortfarande, men vem bryr sig en dag som denna!? :) Fast imorrn blir det jobbet iaf! Kan inte vara borta mer känner jag! Får hosta där istället!


Har spelat lite imorse. Började mindre kul, men avslutade med lite plus och avnjöt en god frukost istället :D


Vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer just nu. Det är så mkt känslor i kroppen! Kan juh berätta att planen nu är att spela vidare på NL50 där jag har spelat en gång i tiden! Jag har rulle för det nu. Man brukar i poker säga att man ska spela efter 30 inköps regeln. Det innebär att du helst ska ha 30 inköp till din nivå, i och med att det kan svänga. 30 inköp till NL50 är $1500 och jag har $800 över det :D


Vill oxå passa på att gratulera min polare mrdawwe som i söndags vann en $150k guaranteed vilket gav honom $41 000 och dagen efter kom 3:a i en mindre mtt som gav honom ca $6k!

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Jovisst klickar jag mig in här och kollar sin version av dagen också :D grattis ännu en gång

2008-10-15 @ 12:29:18
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0