Intro

Jaha, då var man igång :)
Efter att ha pratat om att starta en blogg ett bra tag (efter påtryckningar från min kära sambo) så blev det dags igår!
Jag fick lova dyrt o heligt att blogga ordentligt om hon fixade min design! Det var egentligen det jag väntade på!
Hon är juh grym på blogg design!

Vem är jag då? En del av er har full koll på det, men andra lär inte ha en susning. Är det något ni vill veta eller undrar över, så är det bara att lämna en kommentar så svarar jag.

Kortfattat kan man säga att jag heter Christoffer, men kallas vanligast för Stoffe. Jag bor i über trista Norrköping tillsammans med min fantastiska flickvän Madde och min underbara dotter Freja.
Jag jobbar på ett bemanningsföretag och har varit uthyrd till samma ställe i snart 1,5 år! Bygger microvågsugnar.... Det är ungefär lika trist som det låter :)
Jag jobbar även extra på rättpsyk i Stockholm. Där har vi däremot ett galet skoj jobb! Please give me fulltime! :)
Vad har jag då i Stockholm att göra!? Jo, min sambos underbara familj bor där uppe och vi längtar massa till att flytta dit, så fort Madde är klar med sin utbildning till Undersköterska, ja då sticker vi!

Annars älskar jag att spela poker, och då främst på nätet. Är en vinnande spelare, men håller tyvärr till på microstakes ännu. Men mer om det senare. Bloggen kommer handla mycket om poker iallafall.
Har även ett stort bilintresse, även fast jag inte har mina sportbilar kvar. Bilder och info lär komma.

Jag tänker försöka hålla den här bloggen fri från skitsnack osv, men det är klart, jag kommer säkert att gå loss ordentligt om jag sprungit på någon tursam fisk på pokerborden :D

Jag har säkert missat en massa relevant fakta, men då får ni hojta till som sagt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du tjäna ihop till presentkort på kicks? :) bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101049 (kopiera länken exakt för att få mer poäng). Det är busenkelt, kram! : )

2008-09-24 @ 20:24:10
Postat av: Matte

hejsan hoppsan där är ju du :)



Skönt att du kunde träna idag! får ta o köra nån söndag när tid/lust finns :) Hörs O synns

2008-10-07 @ 21:12:10
Postat av: Mel

Just one question. Rättspsyk i huddinge?

2008-12-05 @ 09:31:00
URL: http://www.melodyy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0