Nödvändig shopping

Idag när jag kom hem från tråkjobbet så skulle hela familjen åka iväg på jakt efter en ny dammsugare! Den vi har är klippt värdelös! Vi tänkte oss något i 500 kronors klassen. Till slut hittade vi en jätte fin och bra med hepa filter o allt! Dock slutade kalaset på det tre dubbla beloppet, men vad gör det om hundra år!? :) Den ska tydligen heta Sune, enligt Madde! Tjejen som ska döpa allt :) Inte nog med det så fick man med en mp3 spelare på 2gb! Soft! Jag som behöver en sån till jobbet! Vi avslutade med att äta en sen middag på donken! Alltid lika gott och Freja uppskattar det till tusen :)  Btw så ringde dom idag och undra om jag kunde jobbat på rättpsyk ikväll! Fan oxå! Jobbade där igår! Va så skönt o skoj att komma tillbaka! Va en del o göra med larm o bältning o grejer! Hann dock med att spela en del Call of Duty 4 på Xbox 360! Galet skoj! Dom undra om jag kunde jobba dubbelt, men det gick juh inte eftersom vi skulle hem hit.


Nu ska jag straxt mysa med sötisen, har bara spelat lite! Blev +1 inköp igår tror jag och ca 2 inköp + idag! Gött! Snart reparerat den där ap dåliga dagen! Skulle nog kunnat spela vidare ett tag och ökat på ytterliggare! Kände mig riktigt stabil och hade marginalerna på rätt sida, men ville juh se vem som åkte ur idol :D Skapligt skön hon Loulou! Fullkomligt strålar om henne!


Ska ta en snabb dusch nu, så fort jag forskat lite i distansutbildning till mentalskötare! Funderar starkt på att utbilda mig till det! Blir riktigt bra att ha det när vi flyttar till Stockholm. Då kan jag söka mer jobb på typ rättpsyk huddinge, psykakuten, st göran osv! Vill verkligen flytta! Va så trist att åka ifrån Stockholm igår! Blir verkligen avis på alla bilar som kör norrgående riktning på söndagskvällarna! 


Imorrn är det träning igen! Varit borta ett tag nu pga sjukdomar o så. Kanske har missat att berätta att jag tränar Thaiboxning! Matte som lurat in mig på det! Fick mig att lova att följa med på fyllan och jag höll mitt löfte och fastna direkt! Man kan alltså lova bra saker med alkohol i kroppen :)


Sov gott!

Kommentarer
Postat av: M A D D E L I C I O U S [DESIGNUTLOTTNING PÅGÅR!]

Du är det mest fantastiska so hänt oss! Vi älskar dig förevigt! Dina sessor :D

2008-09-29 @ 23:13:53
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0