Ett Nytt År

Jag börjar med att önska Alla ett Gott Nytt År och även en God Jul! Uppdateringarna här har inte varit alltför intensiva, men har varken haft lust eller ork till att skriva! Inte ens när jag jobbade 3 nätter i rad på rättpsyk för några dagar sedan, så infann sig lusten! Känns inte som att man ska skriva bara för sakens skull! Har juh inte direkt en uppsjö av läsare att tillfredställa;)

Är tyvärr inne på sista veckan i Stockholm, innan det är dax att bege sig tillbaka till Norrköping. Inget man ser fram emot, men ett ont måste! Måsteförsöka umgås med Dawwe och Erik innan de sticker till Thailand. Dom åker inte tillsammans, men Erik och Tes blir borta i 4 månader och Dawwe och Jane försvinner säker 6 månader :( Trist, men skoj för dom!

Vi har haft en underbar jul och ett trevligt nyår iaf! Är säker på att 2009 kommer bli ett underbart år! Har börjat bra på alla punkter tycker jag! Kommer bli fullt med överraskningar och roligheter! Julen tillbringades hos Maddes låtsas pappa och det var så galet mycket julklappar! För Frejas del är det inte riktigt över ännu. När vi kommer tillbaka så blir det firande hos pappa och Irené. På juldagen var vi hos Maddes pappa med familj. Riktigt trevligt och mysigt att sitta där framför öppna brasan och prata och leka med Freja :) Alltid mysigt att avsluta med att gå ner till stallet och hälsa på alla fina hästar! Freja har blivitlovad en egen häst när vi flyttar hit :D

Nyår tillbringdes i Skogås hemma hos Kim, Carro och lilla Alma. Är 14 dagar kvar tror jag tills deras lille anton kommer till världen! Kul! :D Var en relativt lugn nyårsafton, men riktigt trevligt! Vi blev kvar till sent dagen efter och käkade middag ihop även igår! Nyårsaftonen bestod av förrätt, varmrätt och efterrätt. Varmrätten va en stor oxfilé på närmare 2kg som Danne hade med sig! Galet gott! Vid 12 slaget väckte vi Freja och hon var riktigt fashinerad över alla färger och smällar. Underbara unge :D Love u!

Tänker även passa på att tacka för att jag fick lära känna och träffa Börje, Maddes farfar som lämnade oss natten till nyårsafton. Vila i Frid och tack för trevliga minnen.

Måste tyvärr avrunda nu, men mer updates kommer.

Kommentarer
Postat av: Madde [Design, Foto & Mamma till Freja]

Vet du att du är något alldeles extra? Du är fantastisk Stoffe. Jag är lyckligt lottad som har dig i mitt liv och tillsammans med dig fått skapa ännu ett & förhoppningsvis fler.. :) Du ger mig så mycket kraft & styrka när jag som mest behöver det. Du gör mig varm och får mig att le!



Jag älskar dig min Rockstar!

Förevigt & Föralltid!

2009-01-05 @ 23:22:50
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0