Spirit

Hur många läste först Sprit och missade i:et!? :) Jag kan juh inte påstå att uppdateringarna i bloggen har varit något att hura för, men här kommer ett iaf. Jag vet inte hur mkt jag hinner skriva. Väntar på att älsklingen ska komma hem från stan, då hon ville sola och strosa runt lite efter plugget! Självklart ska hon göra det! Hon är värd allt! Min andra busunge har bänkat sig framför andra datan och tittar på Teletubbies. Hon lämnade sin pappa att ensam titta på Spirit, som är en helt fantastisk film från Dreamworks, även fast den är från 2001 (tror jag). Men eftersom det är Frejas favorit film så har jag minst sett den 50ggr för att inte tala om att se musik videosarna på Youtube.

Nu ringde skaerten så det blev inte så långt :D Ska försöka klämma in en fortsättning ikväll innan jag ska grinda.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Madde [Design, Foto & Mamma till Freja]

Vet du hur mycket jag älskar dig?

Klura på den du ;-)



LOVE!

2009-01-25 @ 11:06:33
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0