Effektiv!

Just nu känner jag mig riktigt effektiv! Först va jag iväg idag o gjorde klart jobbet från igår! Va alldeles för pinsamt och tråkigt för att jag ska kunna skriva vad min arbetsgivare gav mig för uppdrag :) Så när jag kommer hem så softar jag en stund med lite bf2 online! Galet skoj spel! Därefter viker jag massa tvätt o hänger det som va kört i maskinen. Jag nöjer mig inte med detta! Jag pallrar mig ner till förrådet för att ordna plats åt en jävla massa saker. Nej jag överdriver inte!

Frejas spjällsäng, Våran gamla säng gavel, 4st köksstolar, Köksbordet har jag ordnat plats för. Mängder med påsar barnkläder. Då ska tilläggas att det redan va tok fullt i förrådet. Fanns redan 3 andra köksstolar, en annan sänggavel, 8 bildäck, andra möbler (tvbänk, cd ställ till väggen) diskmaskin, tvättmaskin, 2st barnvagnar, baslådor samt massa kartonger o gud vet vad!
 
Men det gick att stänga dörren iaf :D

Nu är jag helt slut!

Bäst av allt var att jag hitta min bok, Tänk rätt, bli Framgångsrik!

Kommentarer
Postat av: Madde [Design, Foto & Mamma till Freja]

Du är helt underbar! Världens bästa pappa & sambo! Vi älskar dig! Förevigt & Föralltid!

/ Maddis & Frejabus

2008-12-15 @ 00:53:22
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0