Saknar!

Ja, jag har inte varit på jobbet länge nu, men ändå sitter jag och saknar min underbara sambo och min fantastiska dotter oerhört mycket! Men det är bara inatt oxå, sen vet jag inte när det blir rättspsyk igen! Har även en olustig känsla i kroppen. Som att det är en massa saker jag ska göra, eller måste göra. Jag vet inte vad det är, men det reder sig väl med tiden.

Vet inte om jag upptäckte varitfrån våran bil läcker olja idag, jag hoppas bara att jag har fel! För är det topplockspackningen så är det en hel del jobb och sura pengar!Och byter jag den, så skulle det vara bra om jag byter kamremen och den var dyrare än jag trodde :( Skönt iaf att jag har goa vänner som ställer upp som bara den på mig! Sen måste jag ta reda på varför bilen precis som förra vintern hoppar och rycker när det blivit kallt!? Jag gjorde ett test idag efter att ha snackat med Matte. Jag starta bilen och rörde den inte förens den blvit varm 10-15 minuter senare. Då funkade den som vanligt. Matte misstänker att det kan vara en givare som ska känna av hur mycket bensin bilen ska ha vid kyla, som strejkar :( Riktigt irriterande iaf! Man vill juh inte vinna en massa pengar och kunna köpa sig en ny bil när sånt skit händer hela tiden!? Vill juh faktiskt ha en Honda Civic! Galet läckra och underbara att köra!

På tal om att vinna, så har jag fortfarande inte spelat, men jag läste en hel del igår. Bland annat en kille på pokerforum.nu, som spelar fixed limit (har jag aldrig gjort) men han spelar in duktiga summor på "relativt små" nivåer. Ok, det är på tok för höga nivåer för mig, men om man jämför med vad som är möjligt. Men snubben som är 36 år tar regelbundet ut och bygger ett hus som jag tror kostar närmare 6 miljoner. Pokern betalar! Helt vrickat! Det sätter fart på tankarna. Jag är juh vinnande och jag vill kunna köpa både villa och bil. Varför i helvete sätter mina önskningar käppar i hjulen för mig!? Varför får jag en mental spärr? Får jobba på att lösa det iaf!

Kommer säkert bli en lugn natt precis som den som var! Hälften av patienterna är på perm och alla andra verkar ha det bra. Så det blir la natt mackor, nintendo 64, tv och datan inatt igen :)

Nu ska jag runda av, men kanske skriver mer sen!

Avslutar med att berätta att jag älskar mina 2 flickor mest av allt i helaste världen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0