$$$

Ja när rullen ändras så ändras nivånerna man spelar på. Ikväll har det mest blivit SnG! Det är som jag tidigare har nämnt en slags turnering. 10 personer köper in sig för lika mycket pengar och 1:an får 50% av poten, 2:an får 30% och 3:an får 20%.


Jag har främst spelat med inköpet $50+5 ikväll.


Jag är i svenska kronor + över 3000:-


Mår så bra nu! Så underbart bra! Visst pengar är inte allt! Absolut inte! Men med såna fina extra pengar så kan jag ge min underbara familj en tryggare vardag och jag kan unna dem saker jag tycker de är värda! För dom som inte känner oss så kan jag säga att vi under flera år har levt med extremt taskig ekonomi! Ni som inte ens har haft råd att ge eran bättre hälften en födelsedagspresent har inte en anning om hur extremt dålig och misslyckad man känner sig då!


Men som idag uppgraderade vi hela Maddes sminkväska med saker från makeup store! Bra skit tydligen :D Måste bara komplettera med en borste för typ 250:- Helt sick va ni tjejer har dyra vanor :D

Kommentarer
Postat av: M A D D E L I C I O U S [Foto & Designblogg]

Jag älskar dig så otroligt mycket! Du är världens absolut bästa pojkvän & pappa!



Din förevigt!

Maddis <3<3<3

2008-10-15 @ 22:33:23
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0