I väntans tider

Nu sitter jag här i soffan o väntar på att idol ska fortsätta, så varför inte skriva några rader!? :) Idag jobbar Madde på sin praktik mellan 12-21 så jag o Frejsan har haft en hel dag med tok massa bus! Vi badade bland annat och hon är juh så tokig :) Trots att leksakerna va borta och vattnet var urtappat så skulle hon inte upp, så jag hann med att städa iordning köket efter maten, medan hon knalla runt i badkaret :D Älskar henne så galet mycket!


Efter att Freja lagt sig så satte jag mig och spela lite poker i kanske 30 minuter. Blev 3 inköp +, vilket kändes galet bra! Sen ringde Erik för att snacka lite skit! Super skoj! :D Blev närmare 25 minuter :D


Vid nästa paus ska jag sätta på ugnen så vi kan göra pomme *MUMS* så kommer Madde ha med sig kebabrulle hem :) Va hon som ringde mig på jobbet idag och frågade om vi inte kunde äta det! Man måste väl va knäpp om man säger nej då!? :D Ska även tända massa ljus, så det blir massa mys när hon kommer in :) Har juh längtat efter henne juh!


Älskar mina flickor såååååå otroligt mycket! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0