Lång natt väntar!

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, men vad ska man förvänta sig när man har semster!? :) Har faktiskt knappt suttit vid datan på några dagar. Som mest typ för att sätta på kramissången åt Freja. Igår blev det en snabb omgång poker, men stängde ner snabbt. Kände att jag varken var motiverad eller hade det minst medrigg!

Vad har hänt sedan sist då? I måndags gick jag upp redan runt 7:30 då Freja inte skulle sova mer, utan var i full gång med att busa i rummet. Vid 19:30 ringer dom från jobbet och undrar om jag kan jobba natt, men istället för att börja 21, så skulle jag komma så fort som möjligt då en patient spårat ur och låg i bältet! Så jag jobbade fram till straxt efter 7 på morgonen och sedan hem för att sova några timmar! Sen har vi varit hemma hos Kim, Carro och Alma. Käkade en galet god middag (ryggbiff, hemma friterade strips, kall och varm bearnéise sås, samt rödvins sås och vitlöks smör) Sen hade vi med oss en jätte smarig jordgubbs paj som älsklingen hade gjort! Tokigt mätt den kvällen! Sedan blev det till att inviga vårat nya monopol! Nya priser, inga pengar, utan kreditkort istället, samt nya uppdaterade gator! Satan va skoj det är! Köp det om ni funderar på att investera i ett sällskaps spel! :)

I söndags efter jobbet var vi på Barnens Värld. Kan jämföras med busfabriken o liknande! Alltså bara ett ställe med massa hoppborgar, bollhav, radiobilar, gungor, studsmattor osv. Bara massa jätte skoj saker för barn. Freja och moster Sofie hade tok skoj där och jag tror nog att Madde hade galet roligt hon oxå! I onsdags var vi hemma hos svärfar på kalas för Maddes låtsasmamma. Var helt ok ändå! Trist bara att Madde inte fick något att äta, då dom beställt mat som hon inte tål, men det fixade vi på hemvägen ändå! Stannade även till hos Hanna och Ronny på vägen hem och tog en snabb kopp kaffe och snacka skit! Underbart trevligt!

Kommer säkert bli nåt mer inlägg inatt, för jag jobbar hela natten nu och likaså imorgon natt. Sen är det typ tillbaka till verkligheten och sega, trista Norrköping! Har varit skönt att vara här uppe! Även skoj att ha fått lite tider på rättpsyk! Trivs som fisken i vattnet på det här jobbet!

Ska även passa på att tipsa om en film ni måste se; Death Race! Fantastiskt bra! Orkar inte förklara handlingen nu, men se den säger jag bara! Har börjat kika på Max Payne, som jag efter 30 minter tycker får godkänt, men hoppas mer action kommer igång snart!

Näe, nu ska jag ta o hämta kaffe o se vad kollegan Roberto sysslar med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0