Nya Planer

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Jag sitter för tillfället hemma hos min underbara svärmor. Vi åkte upp igår efter Maddes praktik och far tyvärr hem imorgon kväll. Måste bara komma ihåg att byta till vinterdäck innan vi åker. Vi har däcken här uppe och mina sommardäck vill jag inte åka på mer :) Svågern får hjälpa till.

Jag är just nu hemma själv, eller nästan iaf. Sofie (Maddes lillasyster) är hemma. Men svärmor jobbar, svågern vet i tusan var han är och Madde och Freja drog nyss ner till Jakkan för att att träffa 2 gamla tjejkompisar till Madde. Skoj för Freja att få följa med flickorna o fika:)

Spelmässigt så har jag spelat, menär nog break even skulle jag tro. Har cashat ut en del till mitt vanliga konto men har även tagit ut $1k som jag efter mkt funderande har valt att sätta in det på ett Ipoker nätverk, kallat noiq poker. Det är alltså samma nätverk som cdpoker. Anledningen till att jag delar upp bankrullen är rent affärsmässig. Jag lyckades förhandla mig till en rakeback på 40% samt att jag fick en $600 bonus att spela in. Båda tickar på samtidigt. cdpoker ville inte ge mig bonus, men kunde tänka sig att gemig 40% rakeback. Kul med nytt skin iaf. Ska bara se till att vara väldigt aktiv nu i början så kanske dom skulle boosta upp mig till  högsta VIP. Om någon undrar vad det innebär osv, så får ni fråga.
Jag räknar med att rakebacken varje vecka (fredag) ska ge mig mellan $150-250 vilket är riktigt najs! Jag ville ha kvar en summa på Partypoker då jag älskar deras SnG och MTT struktur. Men eftersom de inte har rakeback eller bra bonusar så splitas rullen. Smart va!? :)

Ikväll är vi bort bjudna på middag till Hanna och Ronny. Hanna är Maddes härliga kusin och Ronny hennes man, vilket kanske nästan säger sig självt:) Han är för övrigt den ända skåningen som lyckas få skånska att låta bra och charmigt :D Verkar tyvärr inte bli nåt jobb på rättpsyk denna helg, men jag ska däremot diskutera en heltidstjänst på ett annat ställe med Ronny ikväll. Galet intressant!

Nu blir det fortsatt grind! Spelade förut när Frejasov middag. Lyckades hamna 4-5 inköp back, men avslutade med ca ½ inköp +:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0