Poker Update

Tänkte bara kortfattat ge en update på pokern innan jag hoppar i säng för att om några timmar bege mig iväg i morgon mörkret och kylan för att försöka göra ett gott dagsverke :)


Igår gick det ruskigt illa! Lyckades backa 4 inköp! Hade juh bara ca 12 inköp så det är inte så bra! I pengar blir de 4 inköpen $100! Det mest jobbiga är att det berodde på galet dåligt spel från min sida! Gick runt här hemma i städandet och funderade på många av situationerna och ifrågasatte mig själv vad jag sysslat med! På jobbet brukar jag stå o lyssna på en ljudbok då o då! Det är David J Schwarts - The magic of thinking big! Galet bra och motiverande framgångsbok!


Hursomhelst så fick jag sovmorgon idag och blev sedan väckt av min älskling med färdigt kaffe. Käkade en sen frukost och Freja sov middag. Eftersom min skaert (skaert betyder älskling på danska för er som vet och det har fastnat eftersom Madde älskade serien 2900 happiness :) ) gick runt o prata i telefonen så satte jag mig för att jobba tillbaka backet! Hann vinna $45 innan Freja vaknade. Då ville jag va social plus att vi skulle till hennes farmor.


Ikväll somnade Madde tidigt så jag satte mig och spelade någonstans mellan 1 - 1½ timme. Hittade $133 plusset vilket gör att dagen landar på straxt över + 7 inköp ($178) Jävligt nice!! Detta är fortfarande av de $20 jag fick!


Nu ska jag lägga mig och hålla om min skaert! GoNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0