Stamgäster :)

Ja eller vad ska man kalla det!? Fick veta att en av mina absolut bästa barndomsvänner följer min blogg :) Kul Jonas! Nu måste vi bara se till att styra upp nåt så vi kan ses nån dag! Antar dock att jag får ta tag i det, för maken till upptagen man får man väl leta efter! btw hoppas din pappa hälsade från mig häromdagen!?


Kvällen har varit ganska najs! Efter att Madde kom hem från jobbet, så åkte vi ut till pappa och Irené för att hälsa på och lämna tillbaka piran som jag lånat. Blev kvar där längre än beräknat, men det va trevligt! En rolig incident var att Freja sprang raka vägen in i vardagsrummet och fram till akvariet. Tydligen blev en av fiskarna (en liten haj) så rädd att den hoppade... och den lyckades hoppa vid det lilla hålet vid glaset och föll rätt ner i golvet! Freja stod mest o titta tills hennes mamma blev lite nervös, vilket gjorde Freja nervös och hon stepade för första gången :D


Har suttit och spelat ett bra tag nu! Så galet nice att ha fått tillbaka passionen för pokern! Har svängt ordentligt ikväll! Ena stunden va jag ästan 3 inköp + och i nästa va jag några dollar minus. Totalt slutade kvällen på straxt över 3 inköp + och för dagen blev det straxt under 5 inköp + :D Gött! Sen va det lite kul, för jag loggade in på partypoker för att kolla hur det gick för mrdawwe i en turnering. Upptäckte att jag hade en bonus att utnyttja. Det var en sån där att jag fick $20 (pga att jag även spelat en hel del på den här siten) Tror dock denna är tidsbegränsad att uppfylla kraven på. Men hur som helst, eftersom jag spelar seriöst på cdpoker orkar man inte spela lågt på ytterliggare en site. Eller alltså följa bankrullekrav osv. Så jag körde NL25 vilket innebär att man max får sätta sig med $25 och bb (big blind) är 0,25 cent. Loggade ut med $46, så en dubbling blev det. Bara ösa på! Vet att Erik fick nån sån där summa en gång... Han förvandlade det till ca $1700 på ett dygn! :D


Ska även lägga in ett stort grattis till mrdawwe som äntligen fick igång spelet igår efter sin paus. Gjorde comeback på en blandning av NL400 och NL600 och plussade 7,5k! Hyffsat många inköp det :D Vill oxå tjäna dom pengarna och vara på dom nivåerna, men det kommer med tålamod och bra spel!


God natt på er!
Ska visa en bild på hur soft Freja kan vara i sin vagn :D

Kommentarer
Postat av: Dennis

Kul att höra! :) Skoj med ännu en kille som bloggar btw...



Hur är läget med dig idag då? ^^

2008-10-06 @ 16:22:00
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0