Misär

Ny dag och nya äventyr... Eller... Na, dumt o påstå! Efter jobbet hann jag kliva innanför dörren sen ringde mobilen. Då var Madde och Freja hemma hos Sofie och William och busade. Men Freja var sämre idag så Madde undrade om jag kunde ta cykeln dit och så kunde hon ta den hem. Jag tog förgivet att hon hade bilen där. När jag kom dit, förstår jag att jag missförstått allt och är tvungen att gå hem med barnvagnen :) Så kan det gå. Hemma fick Freja alvedon och välling och ner i sängen för hon hade knappt sovit idag. Men hon ville inte sova. Under försöket hann hennes pappa iaf förlora 2 inköp :(


Madde åkte direkt från Sofie till viktväktarna för att gå på ett första möte. Hon är taggad vill jag lova, så nu kommer man väl bara höra ett tjat om points här hemma :) Så ikväll blev det pizza för sista gången på länge. Så jag hoppas att mina vänner föreslår att vi ska käka lunch ofta så man kan smyga i sig :D


Efter att ha suttit och spelat i 45 minuter, så stängde jag ner cdpoker. Backade ganska exakt 5 inköp och då får det räcka! Bara att inse att jag inte hade något flax alls idag. Poker är juh ca 70% tur och 30% skicklighet. Men floppar man set (triss) och motståndaren har floppat högre set, så är det inte skoj! Ska se om jag orkar öra in statistik i Poker Office som är ett galet bra program för att sedan lägga in lite hand historik här. Någon som är intresserad? Partypoker är jag nog +-0 på för tillfället. Funderar på att öppna ytterliggare ett bord eller rent av gå upp en nivå!? Vet inte ännu.


Är ganska sugen ppå att kika på Arkiv X som jag plocka hem häromdagen. Den gick på tv tror jag, men hann inte se hela. Följde juh serien slaviskt när den gick!


Nu i skrivande stund så lyckades jag förlora färg mot färg på partypoker, så nu har jag $15 kvar där! Då stänger vi ner verkstaden för dagen och ser på film istället!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja jag hoppas verkligen det :D

2008-10-06 @ 21:26:50
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-10-07 @ 07:34:21
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Egoina

ärligt har jag inte smakat dem. jag gick på min hunds ord...eller ansiktsuttryck..:)

2008-10-07 @ 11:44:05
URL: http://egoina.blogg.se/
Postat av: Dennis

Jo, tack! Bara fint med mig. :) Lite trött efter skolan...



Händer idag då? ^^

2008-10-07 @ 15:38:22
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0