Ensam hemma

Ja nu stämmer det ju bara delvis, eftersom jag har Freja hemma :) Men Madde är iväg och jobbar på sin praktik! Är så sjukt stolt över henne. Jag har precis plockat iordning här hemma o donat med en liten överraskning till Madde :) Har varit på en 2 timmar promenad med Freja. Va bland annat hos Erik på elgiganten o lämna in Maddes mobil, som Freja slängde i toan häromdagen :D Stört skoj ;P På vägen hem lärde jag henne räcka ut tungan, så jag har nästan skrattat käken ur led. Igår var Dawwe och Jane här på fika innan familjen skulle storhandla! Va riktigt trevligt! Blev mycket poker snack, men det kan juh bero på att Dawwe är en sjukt bra spelare som oftast lirar dagligen om summor som är över våra årslöner. Helt vrikat! När jag va hemma hos honom en kväll så va han tvungen att springa på toan och hade 4 bord igång. Han fråga om jag kunde ta över.... Så där satt jag med nånstans mellan 200 och 300 TUSEN svenska kronor framför mig :D Helt galet va hjärtat slog och det pirra i magen :)
Nu har älsklingen kommit hem och hon hade köpit honungs marinerade revensspjäll MUMS!!!!!!!!!!!  Älskar det!
Får se om det blir spel ikväll! Gick apdåligt igår :(
Imorrn ska jag hjälpa mamma att flytta, kommer bli galet stressigt, för att klockan 14 startar en middagsbjudning i Stockholm då Maddes farfar Börje fyller 90 år! Gratulationer! Vi kommer komma senare, men flytten startar runt 9 och det är ca 6 mil mellan bostäderna! Stoffe kommer köra och domdera kan jag lova! Ragga folk!!
Nu måste jag attackera revbenen :D

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0