Utmaning!

Jag föddes i: Norrköping 1983
Jag växte upp i: Valdemarsvik 1983-1995 sen Norrköping 1995 - idag
Jag bor just nu i: Norrköping
Jag vill bo i: Stockholm (På G)

Hur många förhållanden har du haft: 3 seriösa
Hur många av dem var bra: Alla!?
Har du vart tillsammans med en våldsam kille/tjej: Ja
Vilken av dina killar/tjejer kysste bäst: Madde
Var det kärlek vid första ögonkastet med din nuvarande: Ja, men erkände det inte!
Har du vart otrogen: Ja det har jag
Berättade du det: För långt efter!
Har du blivit bedragen: Ja det också
Berättade han/hon det: Ja

Ditt bästa sommarminne: Svårt att välja & När Freja föddes
Det absolut bästa förfesthaket: Föredrar hemma hos någon
Vackraste Stället du vart på: Maddes hjärta :)
Det finaste du vet: Mitt allt - Min Freja ♥

Nämn en kändis [kille] du vill ligga med: Helst ingen :D
När du endå är på g, en tjej också: Liv Taylor
Vem tycker du sjunger bäst av alla sångare: Mycket bra fråga
Vilken musik föredrar du: Softrock efter madde, men gillar mkt blandat!

De mest spännande stället du haft sex på: På ett kontor i ett Garage och på toan på nattklubb
Gillar du S&M: Nix
Vad är sexigast på en kille/tjej: Ögonen (dom säger allt)
Är utseendet viktigt: Ja
Har du bra självförtroende: hehe kan man nog påstå! :D
Finns det någon du är avundsjuk på: Ibland
Tror du att någon är avundsjuk på dig: Borde dom va! Jag har juh lagt beslag på Freja och Madde!
Vad ska du göra när du gjort klart utmaningen: Titta på vänner och låta Madde somna på min arm!! ♥

Jag utmanar:

hehe känner typ ingen med blogg, förutom min skaert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0