KLONK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fy satan så jävla undertbart! Jag är sååååååååååååååååå glad och lycklig just nu! Som jag tidigare har skrivit så har det gått riktigt illa med pokern sista 2 dagarna! Idag såg jag en turnering som jag ville spela! En re buy turre. Innebär att om man under första timmen förlorar sina marker så köper man nya. Blir ganska mycket lotto spel då! Det va även speed turre vilket innebär att det bara är 5 minuter mellan att blindsen ökar!


Den kostade $2 att köpa in sig till och varje re buy kosta $1,6 och även add on som man gör vid första pausen kostar $1,6. Gjorde 4 re buy och en add on tror jag! Tänker inte nämna några händer eller så, men jag hade tur när det behövdes och spelade stabilt igenom hela turneringen! det var 892 spelare som startade. Det skulle även vara en garanterad prispot på $8000 men det blev på straxt över $9k! Observera skillnaden i pris på 1:a och 2:a plats!!


Roligt att pappa ringde när det va 19st kvar och han sa att det är en order att jag vinner!

JAG VANN $2129!!!!!!!!!!!!!! Min största vinst! Det är juh mer än jag tjänar på en månad! :D


Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

GRATTIS till vinsten, unna lilla familjen något riktigt härligt nu. Glöm kläder o dylikt varför inte en weekend någonstans?

2008-10-15 @ 01:11:57
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0