Krasslig & Stolt!!

Nu är det inte jag som är lite krasslig, utan min underbara dotter. Hon har varit hostig ett tag och igår kväll vaknade hon och var väldigt febrig. Nu sitter jag vid köksbordet och har ätit lunch med henne. Dock vill hon inte ha den varma maten, men vatten, vätskeersättning och gurka går ner. Jag vet sedan tidigare att sköterskor osv, säger att det viktiga vid sjukdom är inte att dom äter oavsett att det är små barn. Det viktiga är att dom får i sig vätska. Gurkan var en riktig höjdare. Själv åt jag det sista av tacosen från igår :D Super gott.


Jag måste få skryta lite. Igår va det pappa dotter dag för Madde jobbade mellan 07:00 - 21:00 med en ledighet mellan 13:00 - 16:00. Segt! Så vi va ute på en promenad på över 1½ timme och jag lagade lunch till mig och Freja och det blev spaggetti och köttfärssås. Andra gången i mitt liv jag gör det, så det är stort! Blev även 7 matlådor :D På kvällen när Madde kom hem hade jag lagat tacos och tänt ljus i hela lägenheten! Mys! Hon hade även köpt med sig cola och chips! Så vi låg och myste o tittade bland annat på stjärnor på is.


Jag är så galet stolt över min underbara Madelene! Hon jobbade igår dom tiderna jag skrev. Idag jobbar hon 07:00 - 16:00 och imorrn jobbar hon likadant tror jag! Så duktig! Jag tror verkligen att hon betyder mycket för många av de som hon träffar.


Idag vet jag inte vad som händer. Skulle åkt till kolmården och myst med Freja när Madde jobba, men vill inte dra ut henne i blåsten med allt snor o hosta hon har. Dags för henne att sova middag snart.




Älskar mina flickor mest av allt!

Kommentarer
Postat av: Stoffe [Poker & Familjeliv]

Vi har världens absolut sötaste flicka :D Tack för att du finns älskling! Du är det finaste vi har! Älskar dig! :D <3<3<3 PUSS!

2008-10-05 @ 19:52:44
URL: http://rockfather.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0