Tilt

Har jag förklarat ordet tilt!? Det är när man vid ordentliga motgångar börjar agera och göra saker man normalt aldrig skulle göra! Man tiltar! Det händer mig inte ofta, men idag gjorde det, det!

Under dagen när jag va ensam hemma hann jag med att byta däck på bilen, tvätta 3 maskiner, vika och hänga tvätt, dammsuga o sånt! Hann även med att plussa 161 dollar, vilket är straxt över 3 inköp! Vilken dag!

Sen kommer kvällen och absolut inget funkar! Vad jag än träffar, så träffar dom bättre! De flesta gånger får de in den bättre handen efter att vi hamnat allin, dvs att dom drar ut mig! Slutar kvällen med att istället ha gått -$100 på hela dagen! Galet irriterande då det gått så bra och rullen kändes allt mer stabil! 

Kvällens roliga händelse måste väl vara att jag kom på att jag hade 30:- på SvS (svenska spel) från den kvällen Matte och jag beta på fotbollen! Satte mig med dem på lägsta nivån på cash game. Då är blindsen 0,5/1 kronor. I skrivande stund ligger det på 332:- Ändå lite roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0