Galet frustrerande!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi kom för ett tag sedan hem till min underbara svärmor! Freja har fått lägga sig efter en lång bil tur och ett par timmar på gammelfarfars 90års kalas somför övrigt var trevligt och innehöll mycket god mat och dryck!
Mammas flytt har oxå gått bra, jag stressade som ett as och var garanterat den som sprang mest! Men en sak är säker.... Aldrig att jag flyttar henne igen! Herregud, att en människa kan ha så mycket saker (läs skit)


Nu skulle jag sätta mig och logga in på poker klienten då en inbjudnings turnering för VIP spelare börjar vid 22:00. Den går en gång i månaden och har en garanterad prispot på $10k. K står för tusen så ni vet det i framtiden. Men hursomhelst så trycker jag på logga in och får då upp ett fönster somsäger att jag redan är inloggad! TILT!!! Jag vet i fan om jag har missat att logga ut på datan där hemma! Så nu ska vi be till gudarna att supporten är snabb på att svara på mitt mail!


Ska vara lite social nu medan jag väntar!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0