Its alive :)

hehe ja inte blir det mkt text här, men just nu ligger min skaert bredvid mig och små sover. På hennes mage så sitter min lilla sessa och leker med en leksaks borrmaskin och i bakgrunden rullar Monsters Inc på dvd:n. Galet underbar film, även fast vi fått se den många många ggr nu.

Kommer inte bli långt det här, men det händer stora o viktiga saker i våra liv. Den 30/8 är det beräknat att Freja ska bli storasyster! Så underbart! Inte planerat men väldigt välkommet! Sen händer massa andra roliga saker oxå, men det tar vi vid annat tillfälle!

Pokern flyter på och jag tänker inte gå in närmare på det just nu, eftersom jag alltid tok rasar så fort jag skrivit ut siffror här :) Men nån bild kanske kommer nån dag om min fina duktiga älskling vill photoshopa ihop något. Måste säga att jag är galet imponerad över hur skicklig hon är på photoshop när hon är självlärd. Hon kanske har använt det lite i skolan för många år sedan, men annars är det instruktions videos på youtube och exprimenterande som leder fram till alla hennes fina skapelser :)

Vet inte vad jag ska skriva mer just nu. Kommer mer info o nyheter vid senare tillfälle, men nu vet ni iaf att jag ska bli pappa igen :D Så underbart! Bäst av allt är att mina barn har världens vackraste och absolut bästa mamma! Är så glad, stolt och tacksam för att hon är mamma till dem!

Kommentarer
Postat av: MaDDelicious [Designauktion PÅGÅR just nu 51 kr!]

Åh så fin du är! <3 Jag vart verkligen super lycklig när jag läste vad du skrivit. Du är den finaste pappan och dessutom till just mina barn! Jag älskar dig gränslöst! Din M

2009-03-05 @ 18:14:45
URL: http://madelene1986.blogg.se/
Postat av: pia(mamma)

ja Stoffe du har mycket att se fram mot. även jag som får bli farmor en en gång. Den lilla trollungen Freja är en av mina älsklingar. Ses snart min son . kram mams

2009-03-07 @ 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0