Va svårt det ska va

Ja, att det ska vara så svårt att skriva ett inlägg då o då!? Ska bara kortfattat få ner lite text. Är helt slut i skallen nu. Söndagsmorse gick jag upp vid 8 och kom i säng runt  01 då älsklingen o jag va duktiga o packa köket! Är juh mindre än 2 veckor kvar till flytt nu. Grejen va bara det att jag skulle upp vid 04, för att sticka till Stockholm o börja mitt pass på rättpsyk. 07-15 va jag där o sen hem till svärmor o krasha på sängen i 3 timmar för att sedan åka till en annan avdelning på rättpsyk och jobba natt, vilket är 21-07. Så snart ska jag hem o tok skalla kudden :) Trist bara att mina 2 fina tjejer + bebis inte kan vara där o hålla om mig. Men snart har skaerten sommarlov o det blir stockholm för så gott som hela slanten tror jag. Hoppas iaf! Vet att vi minst en vecka ska få låna en villa som tillhör en kollega på rättspsyk. Ska bli najs! Hon och hennes man blev jätte glada...precis som jag :)
Måste nog ta o avsluta nu o fixa lite grejer till dagpersonalen som börjar droppa in. Går på o kör inatt oxå!

Miljoner pussar till min underbara familj som jag längtar sönder mig efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0